Better places for retail
Luomme kauppakeskuksille ja liiketiloille konsepteja, jotka parantavat asiakaskokemusta ja lisäävät kävijämääriä.
Kauppakeskuskehitys – menestyviä konsepteja ja vetovoimaisia ympäristöjä
Suunnittelemme kauppakeskuksille ja kiinteistöille konsepteja, jotka erottuvat markkinassa ja houkuttelevat asiakkaita. Varmistamme, että palvelut sijoittuvat oikein, tavoittavat kohderyhmänsä ja ovat mittakaavaltaan optimaalisia. Vahva design-osaamisemme luo mieleenpainuvia ympäristöjä, jotka lisäävät asiakasviihtyvyyttä ja kaupallista vetovoimaa.
Kauppakeskukset – Miten voimme auttaa?
A. Strateginen suunnittelu ja konseptointi
Visio ja identiteetti, asiakaskokemus, toimialamäärittely, houkuttelevat vuokausaineistot ja investointipäätösten tuki
B. Teknisen suunnittelun tuki ja toteutettavuus
Talotekniikan mitoituksen lähtötiedot mm. asiakasmääräanalyysin, asiakaspaikkamitoituksen ja testfit-suunnittelun pohjalta. Konseptiskenaarioiden toteutuksen kustannusarviot.
C. Arkkitehti-, sisustus- ja retail-suunnittelu
Asiakasviihtyvyys, vuokralaissuunnittelun ohjaus, tilasuunnittelu, pää- ja arkkitehtisuunnittelu
Hyvä asiakaskokemus on menestyvän liiketilan elinehto
Hyödynnämme laajaa kokemustamme kaupallisten ympäristöjen kehityksestä suunnitellessamme vetovoimaisia myymäläkonsepteja. Panostamme asiakasvirtojen sujuvuuteen ja tuemme henkilöstöä kehittämällä palvelumalleja ja tuote-esillepanoja. Myymäläviestintä- ja brändiosaamisemme varmistaa kaupallisen menestyksen.
Myymäläkonseptit – Miten voimme auttaa?
A. Kaupalliset selvitykset
Saavutettavuus- ja asiakasvirta-analyysit
B. Strateginen suunnittelu ja konseptointi
Asiakaskokemuksen, palveluiden, myymäläviestinnän, esillepanon ja myymäläilmeen konseptointi. Asiakasvirtojen suunnittelu ja palvelumuotoilu.
C. Sisustus- ja retail-suunnittelu
Liiketilojen tila- ja kalustesuunnittelu, pää- ja arkkitehtisuunnittelu (ml. rakennusluvat) sekä suunnittelun projektinjohto
“Olemme Kamppi Helsinki tiimissä odottaneet jo malttamattomana, milloin brändi-ilmeen suunnitelmat muuttuvat todeksi ja koko upeus paljastuu. Lopputulos on odotuksen arvoinen ja kiitosta on saatu niin asiakkailta kuin vuokralaisilta.” Tiina Fågel, Kauppakeskusjohtaja
“Heti alusta asti tulimme vakuuttuneiksi Amerikan substanssiosaamisesta, olivathan myös referenssit vakuuttavia. Matkan varrella kaikkein eniten vaikutuimme siitä, millä nöyryydellä ja asenteella Amerikan henkilöt jaksoivat haastaa ja kuunnella meidän henkilöstöämme.” Asko Hyyrönmäki & Auvo Kinnunen, Hankkija Oy
Tutustu projekteihimme
Kamppi
Ruohonjuuren flagship
Mall of Tripla
Lue lisää artikkeleistamme