Better places for retail

Luomme kauppakeskuksille ja liiketiloille konsepteja, jotka parantavat asiakaskokemusta ja lisäävät kävijämääriä.

Kauppakeskuskehitys – menestyviä konsepteja ja vetovoimaisia ympäristöjä

Suunnittelemme kauppakeskuksille ja kiinteistöille konsepteja, jotka erottuvat markkinassa ja houkuttelevat asiakkaita. Varmistamme, että palvelut sijoittuvat oikein, tavoittavat kohderyhmänsä ja ovat mittakaavaltaan optimaalisia. Vahva design-osaamisemme luo mieleenpainuvia ympäristöjä, jotka lisäävät asiakasviihtyvyyttä ja kaupallista vetovoimaa.

Kauppakeskukset – Miten voimme auttaa?

A. Strateginen suunnittelu ja konseptointi

Visio ja identiteetti, asiakaskokemus, toimialamäärittely, houkuttelevat vuokausaineistot ja investointipäätösten tuki

B. Teknisen suunnittelun tuki ja toteutettavuus

Talotekniikan mitoituksen lähtötiedot mm. asiakasmääräanalyysin, asiakaspaikkamitoituksen ja testfit-suunnittelun pohjalta. Konseptiskenaarioiden toteutuksen kustannusarviot.

C. Arkkitehti-, sisustus- ja retail-suunnittelu

Asiakasviihtyvyys, vuokralaissuunnittelun ohjaus, tilasuunnittelu, pää- ja arkkitehtisuunnittelu

LUE LISÄÄ

Hyvä asiakaskokemus on menestyvän liiketilan elinehto

Hyödynnämme laajaa kokemustamme kaupallisten ympäristöjen kehityksestä suunnitellessamme vetovoimaisia myymäläkonsepteja. Panostamme asiakasvirtojen sujuvuuteen ja tuemme henkilöstöä kehittämällä palvelumalleja ja tuote-esillepanoja. Myymäläviestintä- ja brändiosaamisemme varmistaa kaupallisen menestyksen.

Myymäläkonseptit – Miten voimme auttaa?

A. Kaupalliset selvitykset

Saavutettavuus- ja asiakasvirta-analyysit

B. Strateginen suunnittelu ja konseptointi

Asiakaskokemuksen, palveluiden, myymäläviestinnän, esillepanon ja myymäläilmeen konseptointi. Asiakasvirtojen suunnittelu ja palvelumuotoilu.

C. Sisustus- ja retail-suunnittelu

Liiketilojen tila- ja kalustesuunnittelu, pää- ja arkkitehtisuunnittelu (ml. rakennusluvat) sekä suunnittelun projektinjohto

LUE LISÄÄ

“Olemme Kamppi Helsinki tiimissä odottaneet jo malttamattomana, milloin brändi-ilmeen suunnitelmat muuttuvat todeksi ja koko upeus paljastuu. Lopputulos on odotuksen arvoinen ja kiitosta on saatu niin asiakkailta kuin vuokralaisilta.” Tiina Fågel, Kauppakeskusjohtaja

“Heti alusta asti tulimme vakuuttuneiksi Amerikan substanssiosaamisesta, olivathan myös referenssit vakuuttavia. Matkan varrella kaikkein eniten vaikutuimme siitä, millä nöyryydellä ja asenteella Amerikan henkilöt jaksoivat haastaa ja kuunnella meidän henkilöstöämme.” Asko Hyyrönmäki & Auvo Kinnunen, Hankkija Oy

Tutustu projekteihimme

Kamppi Kauppakeskus

Kamppi

Lue lisää
Ruohonjuuri Amerikka

Ruohonjuuren flagship

Lue lisää
Mall of Tripla Highstreet

Mall of Tripla

Lue lisää

Lue lisää artikkeleistamme

Stockmann Jumbo

Tilallinen kokemus on tärkeämpää kuin koskaan

Lue lisää
Hankkija Seinäjoki konseptiuudistus

Legendaarisen Hankkijan konseptiuudistus

Lue lisää
Ruohonjuuri flagship mannerheimintie

Ruohonjuuren lippulaivaliike on pioneerihanke

Lue lisää